Choróbsko odpuściło... 1%... Nowa bryka niebawem:)

Jeśli obserwujecie Mateuszka na FB to wiecie, że jest chory. Teraz mam właściwie siły emocjonalne żeby pisać, bo troszkę mnie wystraszył…Mateuszek kaszlał i lekarz orzekł zapalenie oskrzeli. Antybiotyk,kropelki na kaszel itd. Włączyłam mu też inhalacje. Jednak stan się bardzo pogarszał. Męczyły go wysokie temperatury, nadmierna potliwość i osłabienie. Zwykle gdy Matiś choruje to uśmiech z twarzy mu nie znika, a tym razem inne dziecko-bez uśmiechu. Cały czas spał. Gorączka utrzymywała się 5 dni. W związku z tym odbyła się kolejna wizyta u lekarza. Zlecił zrobienie prześwietlenia płuc ,bo okazało się, że to jednak zapalenie płuc. Płuca były czyste,bez zmian, a gorączka nadal. Mieliśmy się zgłosić zatem na szpital. No i spakowałam się i pojechałam w 6 dniu na szpital. Matiś jednak w tym dniu gorączki już nie dostał. Lekarz więc odesłał go do domu. I tak Matiśkowi przeszłoJ Nie gorączkuje już. Trwało to troszkę,namęczył się biedaczek, ale w końcu choroba odpuściła. Jeszcze 3 dni ma antybiotyk,ale myślę, że teraz będzie tylko lepiej. Ech te dzieci…
A tak z innej „beczki”… Zakończyło się księgowanie 1%.  Dziękuję tym wszystkim którzy nas wsparli.Dziękuję wam, że wciąż pamiętacie i nas wspieracie na miarę swoich możliwości.W tym roku nie będę publikować z jakich miast napłynął 1%. Zainteresowanym odpowiem w wiadomości prywatnej. I tak nie znamy więcej danych poza nazwą urzędu skarbowego i miejscowości.Dziękuję, że jesteście:*Wózek jest już w trakcie produkcji. Tak jak pisałam,brakującą kwotę pokryjemy z 1%. Szukam sponsorów w firmach ale cisza puki co. Trzeba będzie więc ruszyć pieniążki z puli na rehabilitację, a potem znowu będę zbierać J Dziękuję tym którzy dołożyli się do wózeczka. Niebawem Pochwalimy się nową bryką:D Może też przygotuje dla was specjalny filmik porównywawczy nowy wózek z obecnymJ Myślę, że super pomysł J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz