1% Dziękuję :** Uważność :)

Kochani dziękuję wam za wpłaty 1% na rzecz Mateuszka.
W tym roku zbieraliśmy troszkę mniej iż w zeszłym:( Dlatego mam dla was złą wiadomość... Będę was męczyć prośbami o pomoc,gdy jej będziemy potrzebować :P A tak na serio to mimo wszystko wiem, że damy radę bo mamy wielu przyjaciół wokół siebie.
Dziękuję tym,którzy ciągle pamiętają o Mateuszku.

A tak z innej beczki...
W tym tygodniu będę szła do Spółdzielni mieszkaniowej bo widzę, że remontują przed naszym blokiem i będą także chodnik ładny kłaść, a widzę też, że nie pomyśleli aby zrobić krawężnik na płasko na przeciw klatki,aby można było dość do parkingu wózkiem. O takie dla mnie oczywiste sprawy muszę prosić,bo ludzie zajmujący się tym nie myślą o takich rzeczach. Ja rozumiem, że będąc w pełni sprawnym ciężko myśleć jak "wózkowicz",dlatego idę i mam nadzieję, ze moja prośba zostanie uwzględniona. Teraz stary chodnik miał właśnie krawężnik na płąsko,na przeciw klatek,no a po owemu robią inaczej.
Ja bardzo dbam o to aby Matiś robił wszystko samodzielnie i wiem, że dzięki temu nie muszę się martwić o jego przyszłość.
Wasze pieniążki jak zawsze zostaną przeznaczone a rehabilitację i likwidowanie skutków niepełnosprawności Mateuszka. Dziękuję wam, że wciąż pamiętacie i nas wspieracie na miarę swoich możliwości.
W tym roku nie będę publikować z jakich miast napłynął 1%. Zainteresowanym odpowiem w wiadomości prywatnej. I tak nie znamy więcej danych poza nazwą urzędu skarbowego i miejscowości.
Zachęcam do obejrzenia krótkiego filmiku
http://www.dailymotion.com/video/x2lqw1f


Film pokazuje troszkę co czuje osoba niepełnosprawna. Uważam, że trafione w samo sedno. Ale o tym już będzie osobna notatka:)
Pamiętajcie, że wokół was są osoby niepełnosprawne. Bądźcie uważni na nich,aby nie czuli się gorszymi. Dziękuję:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz