Będzie się działo Kochani!
Nie chwaliłam się jeszcze, że złożyłam papiery do Fundacji Spina, aby przyjęli Mateuszka jako podopiecznego. Dziś właśnie dostaliśmy pismo iż przyjęli MateuszkaJ
Fundacja Spina to Polsko-Norweska Fundacja, która pomaga dzieciaczkom urodzonym z rozszczepem kręgosłupa. Założycielami tej Fundacji są rodzicie dziecka z rozszczepem. Także zatrudnieni są tam fachowcy z tej dziedziny i mam nadzieję, ze to da Mateuszkowi nowe możliwości.
Subkonta nie zmieniamy! Nadal 1% podatku będziemy gromadzić  w Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”.
Start w życie dziecka urodzonego z rozszczepem kręgosłupa jest trudniejszy niż ich zdrowych rówieśników. Fundacja Spina obiecuje tworzenie dla nich równych szans we wszystkich dziedzinach życiaJ Mamy nadzieję brać udział w tego typu przedsięwzięciach, aby Mateuszek mógł się jak najlepiej rozwijać. Będę was na bieżąco informować z czego skorzystaliśmyJ

Druga wiadomość to taka iż zapisałam Mateuszka do przedszkola. W zeszłym roku o nie przyjęto,gdyż nie było oddziałów dla takich maluchów w przedszkolu integracyjnym. Chcę aby Mateuszek chodził do przedszkola integracyjnego wraz ze zdrowymi dzieciaczkami. Nie chcę go posyłać do żadnych specjalnych przedszkoli, bo Matiś jest w pełni sprawny umysłowo i bałam się, że nie wpłynie to dobrze na jego rozwój. Także Mateuszek pójdzie do przedszkola integracyjnego. Będzie w grupie jednym z 5 dzieciaczków niepełnosprawnych, pośród w pełni zdrowych dzieci… Teraz czekam tylko na decyzję czy go przyjęli…
No i w pełni szykujemy się na letnie turnusy rehabilitacyjne Mateuszka. Aparat HKFO oddałam do poprawek, bo Matiś nieco urósł i zrobią mu wnękę na garbik, który mu troszkę przeszkadza w chodzeniu, oraz poprawią aparat tak aby lepiej mu się w nim kroczyło. Zakupiłam już też sandałki profilaktyczne, bo z poprzednich wyrósł. Będę się jeszcze starać o nowe ortezy na nóżki,bo też wyrósł już. No i wózek inwalidzki też pójdzie do poprawek,aby dostosować go pod wzrost MateuszkaJ Także dużo pracy przed nami i mam nadzieję, że będzie to efektywna pracaJ

A teraz kilka fotek z dzisiejszej rehabilitacji






2 komentarze:

  1. Szalejesz Marzenciu, skąd Ty bierzesz na wszystko energię? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Mateuszka:) On ma tyle energii, że nią zaraża:P

    OdpowiedzUsuń