Tym razem relacje z projektu dla rodziców:)

W końcu coś dla nas mam, a nie tylko dla dzieci!  Jestem bardzo zadowolona z udziału w projekcie. Szczególnie podobały mi się zajęcia z coachem Moniką. Bardzo potrzebowałam takich zajęć. Mimo, iż  było ich kilka to wystarczyło, aby odbudować moje poczucie wartości i dodać mi pewności siebie. Monika pokazała  jak stać się silniejszym, pewniejszym siebie i nie rezygnować ze swoich marzeń. Pomogła mi odnaleźć  cel w życiu, o którym zapomniałam w pogoni za szczęściem swoich pociech. Uzmysłowiła mi, jakie to ważne  i wskazała narzędzia do tego, aby to osiągnąć.
Po zajęciach jestem zmotywowana i pełna energii. Odnalazłam siebie na nowo. A żeby nie zapomnieć o swoim wewnętrznym „Ja” można było skorzystać ze spotkań z psychoterapeutą i lekcji asertywności. No i po porcji intensywnej motywacji i zastrzyku pozytywnej energii mam możliwość kontynuacji tego stanu na zajęciach z tańca,  masażach, wizycie w salonie kosmetycznym.
A dla wyciszenia były gongi, misy tybetańskie, które swą wibracją wprowadzały mnie w stan głębokiego relaksu i odprężenia. Aż chce się żyć! Wszystkie zajęcia fajnie ze sobą współgrały i dokładnie spełniały moje potrzeby i oczekiwania. Ten projekt to zastrzyk pozytywnej energii życiowej. Jestem bardzo wdzięczna, że miałam możliwość wzięcia udziału w tym projekcie.
Dziękuję za wszystko:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz